31-05-2023 - Perceptieonderzoek: Prik&Tik in kaart gebracht
Meten is weten. Daarom organiseerde Prik&Tik recent een uitgebreid onderzoek. Het doel? Meer inzicht krijgen in de ervaringen van leveranciers, leden en consumenten met Prik&Tik. Op de twee eerste zoomen we hier even in.
61 leveranciers en 67 Prik&Tik-winkels namen deel aan het onderzoek en bezorgden ons daarmee meer informatie over de tevredenheid en de perceptie van de samenwerking met Prik&Tik.
De resultaten waren erg positief en dat willen we graag met jullie delen.
“Keep up the good work – and keep it simple!”
De cijfers vertellen een mooi verhaal, 95% van de leveranciers is zeer tot uiterst tevreden. Als opvallende kwaliteiten noemen ze bijna allemaal de communicatie, die vlot, open en direct gebeurt. De respondenten vermelden dat we snel en makkelijk bereikbaar zijn, een no-nonsense aanpak hebben en graag tot actie overgaan. Moet er wel overlegd worden? Dan gaat dat soepel en wordt het vertrouwen van de leveranciers nooit geschaad.
Zoals elk bedrijf heeft ook Prik&Tik werkpunten. Eén daarvan is volgens de leveranciers het digitaliseren van onze processen. Een onderwerp waar de groepering een duidelijke visie over heeft. We willen dan ook inzetten op data sharing en de creatie van een digitaal platform.
Het op de markt brengen van nieuwe producten is en blijft een belangrijk punt voor ons.
“We willen onze leden de kans geven mee te surfen op de laatste nieuwe trends en dus moeten we altijd de actualiteit volgen. Zo kunnen we ook meteen op de mooie kansen van onze leveranciers springen.”
“One team, one family”
Good vibes. Dat is het algemene gevoel dat onze Prik&Tik-leden van ons krijgen. Dat warmt natuurlijk ons hart. Wat ze zo fijn vinden aan onze samenwerking? Hoewel we een erg professionele groep zijn, voelt het toch als één grote familie. Een familie met een goede naam, die tevens waakt over voordelige prijzen. Daar pikken alle 'familieleden' dan weer een graantje van mee.
Ons assortiment wordt ervaren als uitgebreid en snel beschikbaar wanneer het nodig is. Net als onze medewerkers!
Vooruitkijken
Alleen maar nuttige feedback dus, die we nu volop gaan toepassen. Want als er één ding belangrijk is, is het wel de tevredenheid van onze klanten, leden en leveranciers. Een dikke dankjewel aan alle respondenten. Daar drinken we eentje op!