Je bestelling

We doen er alles aan om het bestellen zo vlotjes mogelijk te maken. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk!

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Maak je keuze uit ons ruim assortiment en voeg de producten toe aan je winkelmandje.
  • Onze check-out pagina begeleidt je stap voor stap.
  • Eerst worden je adres en persoonlijke gegevens gevraagd, daarna kan je de gewenste verzendmethode selecteren. Hier kan je kiezen voor een leveringsadres naar keuze, een Prik & Tik winkel in de buurt of een postpunt van bpost.
  • Daarna bevestig je je leeftijd en de algemene voorwaarden en kies je hoe je wilt betalen.
  • Voor de betaling word je even omgeleid naar de betaalomgeving. Wanneer deze voltooid is, word je opnieuw doorverwezen naar de Prik & Tik website. Je order is nu compleet en je ontvangt zo spoedig mogelijk een bevestiging van je bestelling per mail.
  • Na de betaling kan je ervoor kiezen om een Prik & Tik account aan te maken. Hierop vind je meer informatie over je bestelling(en) en kan je altijd de status van je bestelling raadplegen.

Oeps, ik plaatste een verkeerde bestelling! Wat nu?

Toch per toeval niet helemaal de juiste drank besteld? Dat kan gebeuren, alle begrip. We lossen dit op. Wil je de bestelling aanpassen of herroepen, dan kan dat. Contacteer hiervoor zo snel mogelijk onze klantendienst: via 011/39 87 56 of ons contactformulier. Opgelet, telefonisch zijn we enkel op werkdagen tijdens de kantooruren bereikbaar (ma-vrij van 09u-17u). Eens je bestelling ons magazijn heeft verlaten, kunnen we helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.

Retourzendingen

Is er onverhoopt iets mis met je pakket, dan kan je binnen de 14 dagen je bestelling herroepen en ons het pakket terugbezorgen. Je geretourneerde bestelling wordt dan terugbetaald. Onze retourpolicy vind je hier terug.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte gehouden te worden van al onze laatste acties.