Je bestelling
We doen er alles aan om het bestellen zo vlot mogelijk te maken. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk!
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Maak je keuze uit ons ruim assortiment en voeg de producten toe aan je winkelmandje.
- Onze check-out pagina begeleidt je stap voor stap.
- Eerst worden je adres en persoonlijke gegevens gevraagd, daarna kan je de gewenste verzendmethode selecteren. Hier kan je kiezen voor een leveringsadres naar keuze, een Prik&Tik-winkel in de buurt of een bpost pick-up point.
- Daarna bevestig je je leeftijd en de algemene voorwaarden en kies je hoe je wilt betalen.
- Voor de betaling word je even omgeleid naar de betaalomgeving. Wanneer deze voltooid is, word je opnieuw doorverwezen naar de Prik&Tik-website. Je order is nu compleet en je ontvangt zo spoedig mogelijk een bevestiging van je bestelling per mail. Heb je geen bevestiging ontvangen? Check dan ook zeker even je spam folder!
- Na de betaling kan je ervoor kiezen om een account aan te maken. Hierop vind je meer informatie over je bestelling(en) en kan je altijd de status van je bestelling raadplegen.
- Ik heb geen bestelbevestiging gehad.
Wij sturen je na ontvangst van de betaling een orderbevestiging met daarin de details van je order. Het kan altijd gebeuren dat deze mail onverhoopt in je spam terecht is gekomen, dus controleer zeker eerst deze map. Toch geen mailtje ontvangen? Contacteer ons dan via het contactformulier.
- Oeps, ik plaatste een verkeerde bestelling! Wat nu?
Per ongeluk een verkeerde bestelling geplaatst? Dat kan gebeuren, alle begrip. We lossen dit graag voor je op. Wil je de bestelling aanpassen of herroepen, dan kan dat. Contacteer hiervoor zo snel mogelijk onze klantendienst: via 011/39 87 56 of ons contactformulier. Opgelet, telefonisch zijn we enkel op werkdagen tijdens de kantooruren bereikbaar (ma-vrij van 09u-17u).
Eens je bestelling ons magazijn heeft verlaten, kunnen we helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.
- Retourzendingen
Is er onverhoopt iets mis met je pakket, dan kan je binnen de 14 dagen je bestelling herroepen en ons het pakket terugbezorgen. Je geretourneerde bestelling wordt dan terugbetaald op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt. Onze retourpolicy vind je hier terug.