Bestellen

Je bestelling

We doen er alles aan om het bestellen zo vlot mogelijk te maken. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan hieronder een kijkje bij de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk!

  • Maak je keuze uit ons ruim assortiment en voeg de producten toe aan je winkelmandje.

  • Onze check-out pagina begeleidt je stap voor stap. Eerst worden je adres en persoonlijke gegevens gevraagd, daarna kan je de gewenste verzendmethode selecteren. Hier kan je kiezen voor een leveringsadres naar keuze, een Prik&Tik-winkel in de buurt of een bpost pick-up point.

  • Daarna kies je hoe je wilt betalen en bevestig je je leeftijd en de algemene voorwaarden.

  • Voor de betaling word je even omgeleid naar de betaalomgeving. Wanneer deze voltooid is, word je opnieuw doorverwezen naar de Prik&Tik-website. Je order is nu compleet en je ontvangt zo spoedig mogelijk een bevestiging van je bestelling per e-mail. Heb je geen bevestiging ontvangen? Check dan ook zeker even je spam folder.

  • Na de betaling kan je ervoor kiezen om een account aan te maken. Hierop vind je meer informatie over je bestelling(en) en kan je altijd de status van je bestelling raadplegen.

Wij sturen je na ontvangst van de betaling een orderbevestiging per e-mail met daarin de details van je bestelling.

Wij sturen je na ontvangst van de betaling een orderbevestiging met daarin de details van je bestelling. Het kan altijd gebeuren dat deze mail onverhoopt in je spam terecht is gekomen, dus controleer zeker eerst deze map. Toch geen mailtje ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Heb je per ongeluk een verkeerde bestelling geplaatst of heb je je bedacht? Dat kan gebeuren, alle begrip. Contacteer hiervoor zo snel mogelijk onze klantendienst via 011/39 87 56, [email protected] of ons contactformulier. Eens je bestelling door ons is verwerkt, kunnen we helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.

Wens je de ontvangen bestelling toch te retourneren, dan kan je binnen de 14 dagen je bestelling herroepen en ons het pakket terugbezorgen. Neem contact met ons via het contactformulier en we begeleiden je graag door het retourproces.

Verpak de ontvangen goederen in de originele verzendverpakking. De kosten voor deze retourzending zijn voor eigen rekening.

Na ontvangst controleren we de ontvangen goederen en storten we het aankoopbedrag, exclusief verzendkosten, zo snel mogelijk terug op de rekening waarmee de bestelling betaald werd.

Ja, dat is mogelijk.

Wij leveren momenteel helaas enkel uit naar Belgische adressen. Woon je vlakbij de Belgische grens? Dan kan je eventueel kiezen voor levering in een afhaalpunt (Prik&Tik-winkel of Bpost afhaalpunt) nabij de grens indien dat voor jou haalbaar is. 

Ja, dat kan! Kies bij het afronden van je bestelling voor een apart afleveradres. Vergeet ook zeker geen wenskaartje toe te voegen aan je bestelling zodat de ontvanger weet van wie het cadeautje komt. Wij zorgen voor de rest! Handig om te weten: We versturen geen papieren factuur mee in de pakketjes.

Ja, dat kan. Vul bij je adresgegevens het BTW nummer in. Je ontvangt per e-mail een factuur die je kan gebruiken in de boekhouding. Wil je regelmatig een groter volume bestellen? Contacteer dan je dichtstbijzijnde Prik&Tik-winkel. Ze helpen je graag verder!

Voor bestellingen van grote hoeveelheden drank raden we je aan om contact op te nemen met je dichtstbijzijnde Prik&Tik-winkel. Een overzicht van alle contactgegevens kan je hier terugvinden. Ze helpen je graag verder!

Voor leveringen aan bedrijven in grote hoeveelheden raden we je aan om contact op te nemen met je dichtstbijzijnde Prik&Tik-winkel. Een overzicht van alle contactgegevens kan je hier terugvinden. Ze helpen je graag verder!

Via je persoonlijke account kan je steeds de reeds geplaatste bestellingen raadplegen. Dit account kan je bij je eerste bestelling gratis aanmaken.

Geen feestje zonder lekkere drankjes! Daar kan Prik&Tik zeker voor zorgen. Hiervoor neem je best rechtstreeks contact op met je dichtstbijzijnde Prik&Tik-winkel. Een overzicht van alle contactgegevens kan je hier terugvinden. Ze helpen je graag verder!

Ook voor de huur van feestmateriaal kan je bij veel Prik&Tik-winkels terecht. Feestmaterialen zoals frigo’s, tafels, stoelen, bestek, borden, glazen, biertaps, tenten, statafels, etc. Neem hiervoor rechtstreeks contact op met je dichtstbijzijnde Prik&Tik-winkel. Een overzicht van alle contactgegevens kan je hier terugvinden. Ze helpen je graag verder!

Ondervind je technische problemen bij het plaatsen van een bestelling via onze webshop? Neem dan gerust contact met ons op. We proberen je graag te helpen.


Enkele tips:
* Controleer of alle velden van de check-out correct zijn ingevuld.
* Zijn alle producten nog voorradig? Producten die in het winkelmandje zijn geplaatst worden niet gereserveerd. Het kan zijn dat het product uitverkocht geraakt tijdens jouw bestelproces.

Lukt het nog altijd niet om je bestelling af te ronden? Stuur ons dan een e-mail naar [email protected] of bel ons op 011 39 87 56.

Controleer of je winkelmandje voldoet aan alle voorwaarden. Soms is een code pas geldig vanaf een bepaald bestedingsbedrag. Let op: Exclusief verzending en leeggoed.

Voldoet je winkelmandje aan alle voorwaarden van de kortingscode en wordt de korting niet verrekend? Neem dan gerust contact met ons op, we kijken graag met je mee.