Prik&Tik zet mee z’n schouders onder lancering van Average Rob’s nieuwe Tout Bien Rouge

“Tout Bien bestaat bijna 2 jaar en we hebben ondertussen bewezen dat we meer zijn dan een hype”, opent Average Rob trots. “We zijn klaar voor de volgende stap.”

Het populaire biermerk van internetfenomeen Average Rob kondigt trots een significante transformatie aan. De bierblikken van Tout Bien Pils krijgen een frissere en meer professionele look. De smaak van hun ‘Average Belgian Pils’ werd ook verfijnd. Het gevolg is een rijkere en vollere biersmaak met een stabiele schuimkraag.

Maar daar blijft het niet bij. Met veel enthousiasme kondigt het vierkoppig team ook de toevoeging aan van een geheel nieuwe smaak in het assortiment: Tout Bien Rouge. Deze Rouge van lage gisting is gedurende enkele weken exclusief beschikbaar bij alle Prik & Tik-leden in België. Het bier heeft een ‘strategisch’ alcoholpercentage van 6,9% en wordt enkele dagen vóór Valentijn in 33cl blik en op 20L vat gelanceerd onder de koosnaam ‘the Elixir of Love’.

Dit jaar viert Prik&Tik zijn 40 jaar bestaan en in de loop der jaren groeide Prik&Tik, met hoofdzetel te Lommel, uit tot veruit de grootste aankoopvereniging in België. “We zijn zeer vereerd en blij dat Prik&Tik mee z’n schouders onder deze lancering wilt zetten. Dit voelt alsof onze baby uit de pampers is. Klaar voor de volgende stap(jes)” lacht Average Rob, die in februari zijn eerste echte kindje verwacht.
Tout Bien is overigens een grotendeels “Made In Limburg” verhaal, want Tout Bien Pils en Rouge worden gebrouwen bij Brouwerij Martens uit Bocholt. het bier is de komende weken exclusief terug te vinden bij Prik&Tik leden.