15-12-2017 - Prik & Tik scoort bij zijn leveranciers

Advantage heeft terug 23 leveranciers een beoordeling laten geven over 9 'out of home' klanten (groeperingen, drankenhandelaren, depots, etc) en dit op diverse domeinen.
In lijn met vorige metingen uit 2013 en 2015 bevestigt de Prik&Tik-drankengroothandel zijn eerste plaats en verstevigt het die zelfs nog. Op zes van de zeven onderzochte domein is Prik&Tik zelfs de absolute nummer 1!

Het business-to-business marktonderzoeksbureau Advantage peilde bij 23 leveranciers naar hun beoordeling van 9 ‘out of home’-klanten die actief zijn in de grootdistributie van dranken. Onder de 23 leveranciers bevonden zich grote brouwerijgroepen, frisdranken- en koffieproducenten evenals fabricanten van snacks en confiserie. De 9 onderzochte ‘out-of-home’-klanten betroffen zowel brouwerijgebonden distributeurs als drankengroothandels. De Advantage-resultaten worden algemeen beschouwd als de standaard op het gebied van onder andere ‘fast moving’ consumentenproducten en foodservice.

Prik&Tik behaalde een score van 74 op de algemene functionaliteit terwijl het gemiddelde van de negen onderzochte ‘out of home’-klanten slechts 31 bedraagt. Inzake back-office scoort Prik&Tik zelfs het absolute maximum van 100/100 tegenover een gemiddelde score van 25/100. Voor business relationship, personeel/organisatie, business development en supply chain management staat Prik&Tik afgetekend op de eerste plaats. Inzake operationele werking moet men een concurrent laten voorgaan.

“Deze resultaten motiveren het Prik&Tik-team enkel maar om deze positie te behouden , en verder te blijven werken op organisatie, groei en merkbekendheid”, stelt Filip Sevens, algemeen directeur van Prik&Tik.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte gehouden te worden van al onze laatste acties.